czwartek, 6 czerwca 2013

O tym, że nic się nie dzieje...

  Ostatnio nic ciekawego się nie dzieło. Nawet z NIMI. A to już rzadkość. Smutne ; (
  Chociaż dzisiaj Pat powiedziała mi, że jak "mój" przechodził to się spojrzał, ale tak naprawdę to przecież nic nie znaczy... Ale sam fakt, że mogę mieć chociażby minimalne nadzieje wprowadził mnie w zaciesz xD
  Dzisiaj po raz pierwszy w tym roku pojechałam do szkoły na rowerze. Tak, wiem, szybko się obudziłam, ale lepiej później niż wcale, nie? ; ) Jutro też zamierzam się tam wybrać tym pięknym środkiem transportu :D
  Jechałam sobie dzisiaj w tą i z powrotem z moją przyjaciółko-koleżanką (nie wiem jeszcze jak to mogę określić) Martą. Mieszka w sumie nie aż tak daleko mnie. Ogólnie od wczoraj mi mówi, że chce mi coś powiedzieć, ale nigdy nie mamy czasu na pełną relacje zdarzeń xD Nawet na rowerze. Może uda jej się powiedzieć mi to jutro. Ciekawe o co chodzi :P
  Wgl to piszę sobie teraz na GG, z chłopakiem, którego poznałam na 6obcy, ale już z dwa tygodnie nie pisaliśmy. Nie zapisałam go sobie prawidłowo, więc niestety nie pamiętam jego imienia xD Biedny, myśli, że wiem jak ma na imię : (  xD
  Tak się właśnie zastanawiam: Czemu ostatnio w moim życiu nie dzieje się nic ciekawego?
  Jasne, są jakieś zwały i śmieje się czasem zupełnie z niczego, a wszyscy się na mnie dziwnie patrzą i wtedy jest ciekawie xD Ale tak na dobrą sprawę nie potrafię podać: co interesującego się mi ostatnio przydarzyło? Gdybym miała podać taką rzecz to okazałoby się to grą w koszykówkę sześć dni temu. Pisałam o tym w ostatnim poście. No właśnie, trochę to dawno. Serio od tamtego czasu nic nie było :/ Jeny, ale jestem nudną osobą :/
  A, pani od WF zaproponowała mi i jeszcze paru dziewczyną bieg na 60 m na Zawiszy. Ta. Ja i lekkoatletyka. Masakra. Ale to będzie na ocenę, także się opłaca. W sumie i tak mam 6 na koniec, dzięki siatkówce *.* Ale nie zaszkodzi spróbować. Ciekawie to wyjdzie, bo reszta zawodników tam trenuje i wgl, długo się na to przygotowuje i mają niesamowite czasy. A tu wkroczymy takie my i się zdziwią xD
  Okej, no to chyba to wszystko...
  Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz