środa, 29 maja 2013

It's me, again! :D

  No hej! ^^
  Wow. No to znowu zaczynam bloga... Już tyle ich było. Po prostu nie potrafię wziąć się za siebie i pisać cały czas. W sensie, chociażby raz na tydzień. Zwykle o tym zapominam, bądź normalnie mi się nie chcę, mimo że na początku jestem tak zaangażowana.
  Ten blog zamierzam zacząć pisać tylko i wyłącznie dla siebie, więc nie martwię się o obserwatorów. Ja sama tym razem zamierzam obserwować tylko ewentualnie jakieś ciekawe opowiadania. Gdybym zaczęła obserwować więcej blogów o wszystkim i o niczym to nie miałabym czasu na komentowanie postów tych ludzi, a tego nie lubię. Wolę obserwować małą ilość ludzi, żeby pod ich każdą notką znalazł się jakiś miły komentarz ode mnie. Więc, jeśli to widzicie nie proście mnie o obserwację.
  + Sorki za tyle powtórzeń słowa: "obserwować" w poprzednim akapicie xD
  Blog będzie moim osobistym pamiętnikiem. Wątpię, żeby ktokolwiek z moich znajomych miał go zobaczyć, także zamierzam pisać prawdziwe imiona, żeby nie pogubić się w jakiś pseudonimach czy inicjałach. Mogą się tu pojawić zdjęcia, ale na pewno nie moje, bo nikt nie może ogarnąć kim konkretnie jestem xD
  Będę się tu cieszyć oraz wyżalać z kompletnie niedorzecznych powodów, więc naprawdę uprzedzam: czasem mam zrytą psychikę, ale to pewnie jak każda przeciętna nastolatka...
  Okej, to na razie wszystko :D
  Bye :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz